Με υψηλή χοληστερόλη, μια υγιεινή διατροφή πλούσια σε βιταμίνες, άσκηση και αποχή από το κάπνισμα συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση.

Η χοληστερόλη είναι ζωτικής σημασίας για το ανθρώπινο σώμα. Συμμετέχει στην κατασκευή των κυτταρικών τοιχωμάτων καθώς και σε μια ποικιλία ορμονών. Η πρόσληψη πολυβιταμινών [2500] συν υψηλής δόσης βιταμίνης C [9340] συνιστάται συνεπώς για να εξισορροπηθεί ή να αποτραπεί η ανεπάρκεια βιταμινών. Η πρόσληψη των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων [194] μέσω ιχθυελαίου ή έλαιο κριλ [93] παρέχουν μια ισορροπία σε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα και συμβάλει στην μείωση της χοληστερόλης. Το σκόρδο ο ιξος και ο κραταιγος [965], η κουρκουμινη [8, ] το κρεμμύδι έχουν επίσης θετικό αποτέλεσμα στα επίπεδα χοληστερόλης και αποτρέπουν την αρτηριοσκλήρωση. Η αγκινάρα [978] όχι μόνο προάγει τη ροή της χολής αλλά επίσης εμποδίζει τον σχηματισμό ελεύθερων ριζών και αποδεικνύεται ότι μειώνει τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα.